დღე 5.
დღეს ძალიან შრომატევადი საქმე გვქონდა. აღმოჩნდა პროექტი პრაქტიკულად უნდა განმეხორციელებინა როგორც მოსწავლეს ესეიგი ეხლა მე უნდა მომერგო მოსწავლის როლი. უნდა გამეკეთებინა ანალიზი და პრობლემის გადაჭრის გზები. მთავარ კითხვაზე დაყრდნობით უნდა შემექმნა სლოგანი, ასევე უნდა დამეკავშირებინა პრობლემა თანამედროვეობასთან.
დღე 4
დღეს ძალიან შრომატევადი საქმე გვქონდა. აღმოჩნდა პროექტი პრაქტიკულად უნდა განმეხორციელებინა როგორც მოსწავლეს ესეიგი ეხლა მე უნდა მომერგო მოსწავლის როლი. უნდა გამეკეთებინა ანალიზი და პრობლემის გადაჭრის გზები. მთავარ კითხვაზე დაყრდნობით უნდა შემექმნა სლოგანი, ასევე უნდა დამეკავშირებინა პრობლემა თანამედროვეობასთან.
დღე 4
დღეს შევისწავლეთმიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები; ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი. გავეცანით შეფასების გეგმას(შეფასების სტრატეგიებს). ასევე განვიხილეთ პროექტის მსვლელობის ეტაპები: პროექტის დასაწყისში, პროექტის მსვლელობისას და პროექტის დასასრულში შეფასების მეთოდები და შეფასების საშუალებები. დღე ძალიან ნაყოგიერი და ღრმა შინაარსიანი იყო.
Комментариев нет:
Отправить комментарий